www.kukowka.pl

czwartek, 3 kwietnia 2014

Strona www

Pragnę serdecznie zaprosić na naszą świeżutką jak bułeczka stronę internetową.

WWW.KUKOWKA.PL

Od tej pory, cała oferta znajduje się właśnie pod tym adresem

Wciąż trwają prace nad jej ostatecznym kształtem, ale mam nadzieję, że już dziś nasza oferta jest na niej czytelna i przyjazna dla oka.

Jest także możliwość wysłania swojego zgłoszenia prosto ze strony.

Chętnie przyjmiemy wszelkie sugestie związane z jej funkcjonowaniem i odbiorem.

Mam jednak nadzieję, że się spodoba:)





4 komentarze:

  1. Wspaniale. Doczekałam się strony i lecę zapisać się na warsztaty. Już nie mogę się doczekać. Do zobaczenia w Kukówce.Francis

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie się zapisałem na warsztaty serowarskie. Znajomi byli i byli zachwyceni Wami, miejscem i tym czego się nauczyli z Panią Anią. Podobno bardzo dobry specjalista, a nie tylko chałturnik serowar jakich teraz wielu : )

    Do zobaczenia

    Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam dla siebie warsztaty dla zaawansowanych, bo byłam na warsztatach dla początkujących i było SUPER !!!

    A.Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stronka, widać, że lubicie to robić i się na tym znacie. Trzymam kciuki.

    Król Karol

    OdpowiedzUsuń